№ 2 хаттама
педагогикалық кеңестің отырысы
2022 ж. 28.10. "Ақкөл қ. № 4 ЖББМ " КММ
Барлығы: 40 адам
Қатысқандар: 39 адам
Күн тәртібі:
1. Педагогикалық кеңестің 31.08.2022 ж. № 1 шешімін орындау
2. "Бастауыш және негізгі мектеп арасындағы оқыту мен тәрбиелеудегі сабақтастық"
(директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Байназарова С.Д.)
3. "Бейімделу кезеңінде 5, 10 сыныптардың қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері".
5, 10 сынып оқушыларын зерттеу мониторингінің қорытындысы (мектеп психологы
Алауханова Г.М.).
4. Бірінші сынып оқушыларын МЖМБС іске асыру жағдайында мектептің бірінші сатысында
оқуға бейімдеу директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары (Малярчук Н.Г.)
5. Бірінші тоқсандағы білім сапасының мониторингі (директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары Байназарова С.Д.).
6. Қорытынды аттестаттауға дайындық (директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Байназарова С.Д.)
7. Мектеп пәндік олимпиадасына дайындық (директордың ғылыми-әдістемелік жөніндегі
орынбасары Жижикина Л.А.).
8. "PISA халықаралық зерттеуі – 2022 жылғы білім сапасы" (директордың оқу-тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары Байназарова С.Д.)
9. Бірінші тоқсандағы әдістемелік жұмысты талдау (директордың ғылыми-әдістемелік
жөніндегі орынбасары Жижикина Л.А.)
10. "Сабақтарды дайындау, ұйымдастыру және өткізу арқылы ЖМБ мұғалімдерінің кәсіби
шеберлігін жетілдіру "(директордың ғылыми-әдістемелік жөніндегі орынбасары Жижикина
Л.А.)
11. "Қазіргі мектептегі оқушылардың өзін-өзі басқаруы" (директордың тәрбие жөніндегі орынбасары Мажникова И.К.)
12. Күзгі каникул кезінде балаларды қауіпсіз өткізу, күзгі каникулдарда оқушыларды жұмыспен қамтуды ұйымдастыру (директордың тәрбие жөн-гі орынбасары Мажникова И.К.)
13. Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг (ББЖМ) жүргізуді ұйымдастыру және дайындау (Байназарова С.Д.).
1. Тыңдалды: Сеитова Г.М. мектеп директоры ұжымды 2022 жылғы 31.08 №1педагогикалық кеңестің шешім қаулысымен таныстырды.
2. Тыңдалды: Байназарова С.Д., директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары "Бастауыш және негізгі мектеп арасындағы оқыту мен тәрбиелеудегі сабақтастық".
Мемлекет пен қоғамның мектеп алдына қоятын басты міндеті - өмірде лайықты орын алуға қабілетті тұлғаны қалыптастыру, өзіне және жақындарына жауапкершілік алуға қабілетті адамды өсіру.
Алайда, бұл әлеуметтік тапсырысты орындау мүмкін емес проблемалар бар. Оқушылардың бастауыш мектептен оқытудың екінші сатысына өтуі зияткерлік және тұлғалық дамуға, оларда белгілі бір оқу білімдері мен оқу іс-әрекеттерінің қалыптасу дәрежесіне, психикалық процестердің еркіндігі мен өзін-өзі реттеу қабілетінің даму деңгейіне жоғары талаптар қояды. Дамушы оқыту жүйесінде білім мен дағдыны меңгеру қарқыны оқушылардың жалпы дамуына қаншалықты ықпал ететіндігімен анықталады. Бесінші сынып оқушылары - эмоционалды халық екенін ұмытпау керек. Көп жағдайда олар мектеп өмірін өз эмоцияларының призмасы арқылы қабылдайды. Пәнге қатынас мұғалімге керісінше емес, жеке көзқараспен анықталады. Мұғалім ұнаса, пән да ұнайды. Бұл үлкен жасында-ақ оқушылар педагогтың зияткерлік жүгін, оның жетістіктері мен білімдерін бағалауға қабілетті болады. Ал әзірге олар үшін мұғалім тарапынан қамқорлық пен назар аудару маңызды. (сөз сөйлеу мәтіні қоса беріледі).
Қаулы:
1. Пән мұғалімдері 5-сыныпта сабаққа қатыссын.
2. Мектеп психологы оқушыларды қадағалауды жалғастырып, профилактикалық сабақтар өткізсін.
3. Сынып жетекшілері ата-аналарымен және оқушыларымен әңгімелесу өткізсін.
3. Тыңдалды: мектеп психологы Г.М. Алауханова бесінші сыныптарда бейімделу деңгейін анықтау үшін Филлипс әдістемесі қолданылады.
Зерттеудің мақсаты: орта мектеп жасындағы балалардың мектепке байланысты алаңдаушылық деңгейін зерделеу.
10-сынып үшін ӨБК әдістемесі (өзін-өзі сезіну, белсенділік, көңіл-күй) пайдаланылды.
Мақсаты: өзін-өзі сезінуін, белсенділігі мен көңіл-күйін жедел бағалау.
Алаңдаушылық әлеуметтік қарым-қатынас функциясы болып табылады. Белгілі бір алаңдаушылық деңгейі - жеке тұлғаның белсенді қызметінің табиғи және міндетті ерекшелігі. Жеке тұлғаның қасиеттері ретінде алаңдаушылықты өлшеу ерекше маңызды, өйткені бұл қасиет көбінесе субъектінің мінез-құлқына себепші болады. Тұтастай алғанда бейімделу кезеңі сәтті өтеді (сөз сөйлеу мәтіні қоса беріледі).
Қаулы:
1. Пән мұғалімдері 5-сыныпта сабаққа қатыссын.
2. Мектеп психологы оқушыларды қадағалауды жалғастырып, профилактикалық сабақтар өткізсін.
3. Сынып жетекшілері ата-аналарымен және оқушыларымен әңгімелесу өткізсін.
4. Тыңдалды: Малярчук Н.Г., директордың бастауыш сыныптарда оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары бірінші сынып оқушыларын мектептің бірінші сатысында оқуға бейімдеу бойынша анықтаманы оқыды (анықтама қоса беріледі).
Қаулы:
1. Сабақта әртүрлі жұмыс түрлерін қолдану.
2. Мектепке қарым-қатынасты түзету үшін педагогтардың, ата-аналардың, психологтың тығыз өзара іс-қимылын жүзеге асыру.
3. Бірінші сынып оқушыларының алғашқы қиындықтарды еңсеруде балаларға көмек көрсету мақсатында бірінші сынып оқушыларын бейімдеу мәселесі бойынша сыныптарда ата-аналар жиналысын өткізу.
4. Әлсіз оқушылармен жеке сабақтар өткізу, оқуда қиындығы бар балаларға көмек көрсету.
5. Тыңдалды: С.Д. Байназарова, директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ұжымды бірінші тоқсанның қорытындысымен таныстырды.
№ 4 жалпы білім беретін мектепте 1-11 сыныптардан бастап 385 оқушы оқиды, оның ішінде ТДО (Түзету Дамыту Оқыту) екі сынып бар.
1 тоқсанның басында - 388 оқушы, оның ішінде 200 қыз бала. Мектептен шыққаны -113, келгені - 8/2. 1 тоқсанның соңында 385 оқушы, оның ішінде 199 қыз бала. Мектеп бойынша үлгерім деңгейі 100%, білім сапасы - 56% құрады. Өте жақсы оқитын - 43 (52) оқушы, жақсы оқитын - 153 (135) оқушы. Үлгермейтіндер жоқ.
«Алтын белгі» аттестатына үміткерлер - 1 (Сафронова Диана), үздік аттестатқа үміткерлер - 3 (Малярчук А., Майер У., Шмидт Е.), негізгі мектепті үздік бітіргені туралы аттестатқа үміткер - 1 (Куликова В.).
Бастауыш мектептегі білім сапасының ең жоғары көрсеткіші 4-сыныпта 78%. 2 өте жақсы оқитын, 16 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Жижикина Л.А.), 3-сыныпта 75%, өте жақсы оқитын 5, жақсы оқитын 7 (сынып жетекшісі Малярчук Н.Г.); 2-б-сыныпта 65%, 1- өте жақсы оқитын, 10 - жақсы оқитын (сынып жетекшісі Цыганкова Н.Н.); 3-а сынып: 3 үздiк, 7 соққыш, бiлiм сапасы 63% (сынып жетекшісі Феоктистова О.В.); 4 «Б» сынып: 21 оқушыдан 4 өте жақсы оқитын, 9 жақсы оқитын, білім сапасы - 62% (сынып жетекшісі Копжасарова Г.Б.), 2 «А» сыныптағы ең төменгі көрсеткіш білім сапасы 47,37%, 19 оқушыдан 4 өте жақсы оқитын, 5 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Сидорук В.А.) білім 14,29%. 5 оқушыдан 1жақсы оқитын (сынып жетекшісі Мажникова Е.Е.)
Орта буында 7 «А» сыныптағы ең жоғары көрсеткіш - 65%, өте жақсы оқитын - 0, 13 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Блялова К.К.).
9-сыныптағы ең төменгі көрсеткіш білім сапасы 28%, 1 өте жақсы оқитын, 4 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Кельденова А.С.); 5 «В» ТДО (Түзету Дамыту Оқыту) сыныбында білім сапасы 34%, 6 оқушыдан 2 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Г.С. Шаяхметова).
5 «А» сынып: 5 үздік оқушы, 7 жақсы оқитын оқушы, білім сапасы - 60% (сынып жетекшісі Дель Е.А.); 5 «Б» сынып: 19 оқушының ішінен 2 үздік оқушы, 10 жақсы оқитын оқушы, білім сапасы - 63% (сынып жетекшісі Белозерова Е.Н.).
6 «А» сыныпта білім сапасы 42%, 2 өте жақсы оқитын, 6 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Сергеева Н.А.); 6 «Б» сыныбы: 21 оқушының ішінен 6 үздік, 7 жақсы оқитын, білім сапасы 62% (сынып жетекшісі Родак А.Ю.);
7 «Б» сыныбы - білім сапасы 50%, 2 өте жақсы оқитын, 9 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Мажникова И.К.);
8 «А» сыныбы - білім сапасы 38,46%, 10 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Гончаров С.А.);
8 «Б» сыныбы - білім сапасы 38,46%, 10 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Марценюк В.Н.).
9 «А» сыныбы - білім сапасы 59%, 10 жақсы оқитын (сынып жетекшісі Сейвальд О.В.);
10-сыныпта 88%, 2-сыныпта үздіктер, 5-жақсы оқитын (сынып жетекшісі Шевченко М.В.),
11-сыныпта 82%, 4-сыныпта үздіктер, 5-жақсы оқитын (сынып жетекшісі Фомина О.А.).
Бірінші саты бойынша білім сапасы 62%, үздіктер 19, 55 жақсы оқитын құрайды.
Екінші саты бойынша 214 оқушы, оның ішінде 18 үздік оқушы, 88 жақсы оқитын оқушы, білім сапасы 50%.
Үшінші саты бойынша білім сапасы 84%, 6 үздік оқушы, 10 жақсы оқитын оқушы.
2-4 сыныптардағы пәндер бөлінісіндегі білім сапасы:
Қазақ тілі - 695
Орыс тілі - 64
Әдеби оқу -75
Ағылшын тілі -82
Математика -70
Жаратылыстану – 87
5-11 сыныптарда пәндер бөлінісіндегі білім сапасы:
Қазақ тілі - 60
Орыс тілі - 59
Орыс әдебиеті - 66
Ағылшын тілі - 63
Қазақстан тарихы - 65
Математика - 58,6
Геометрия - 57
Химия - 67,45
Физика - 58
География - 70
Биология - 69
Информатика - 82
Жаратылыстану - 77
Алгебра -57,8
Сыныптар бөлінісіндегі білім сапасы:
сынып |
оқушылар саны |
қыздар |
ұлдар |
өте жақсы оқитын |
жақсы оқитын |
орташа оқитын |
білім сапасы |
1 сыныптар |
33 |
12 |
21 |
|
|
|
|
2 сыныптар |
36 |
18 |
18 |
5 |
15 |
16 |
56 |
3 сыныптар |
39 |
16 |
23 |
8 |
15 |
16 |
59 |
4 сыныптар |
44 |
29 |
15 |
6 |
25 |
13 |
71 |
1-4 сыныптар |
152 |
75 |
77 |
19 |
55 |
45 |
62 |
5 сыныптар |
45 |
27 |
18 |
7 |
19 |
19 |
58 |
6 сыныптар |
40 |
19 |
21 |
8 |
13 |
19 |
53 |
7 сыныптар |
42 |
23 |
19 |
2 |
22 |
18 |
57 |
8 сыныптар |
52 |
20 |
32 |
0 |
20 |
32 |
39 |
9 сыныптар |
35 |
22 |
13 |
1 |
14 |
20 |
43 |
5- 9 сыныптар |
214 |
111 |
103 |
18 |
88 |
108 |
50 |
10 сынып |
8 |
5 |
3 |
2 |
5 |
1 |
88 |
11 сынып |
11 |
8 |
3 |
4 |
5 |
2 |
82 |
10-11 сыныптар |
19 |
13 |
6 |
6 |
10 |
3 |
84 |
Барлығы |
385 |
199 |
186 |
43 |
153 |
156 |
56 |
Қаулы:
1. Ақпаратты назарға алу.
2. Оқушылардың үлгеріміне бақылауды күшейту.
3. Пәндер бойынша білім сапасын арттыру.
4. Білім алушылардың білімін толықтыру бойынша үлгерімі нашар балалармен жұмыс жүргізу.
6.Тыңдалды: С.Д. Байназарова, директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары. Білім алушыларды қорытынды аттестаттауға жіберу тәртібі Үлгілік ережеге сәйкес, ҚР Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18.03. № 125 бұйрығына сәйкес өзгертілді. 2022 - 2023 оқу жылында жалпы орта білім беру курсын 11 түлек бітіреді. Оның ішінде 9 түлек ҰБТ тапсыруға дайындалуда, бұл 82% құрайды. Қазан айынан бастап қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша консультациялар кестесі жасалды. Қорытынды аттестаттау бойынша түлектер төрт міндетті пәнді (орыс тілі, қазақ тілі, математика, Қазақстан тарихы), таңдауы бойынша біреуін (география) тапсырады.
Негізгі мектептің курсын 35 оқушы тәмамдайды. Қорытынды аттестаттау бойынша 9-сынып оқушылары үш міндетті пәнді және таңдауы бойынша біреуін (география, биология) тапсырады. Қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша бітіруші сыныптарда ата-аналар жиналысы өткізіліп, Қорытынды аттестаттауды өткізу ережелерімен таныстырылды.
Қаулы:
1. Апта сайын кестеге сәйкес консультациялар өткізсін;
2. 9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері оқушылардың консультацияға баруын қатаң бақылауға алсын;
3. Қорытынды аттестаттауды тапсырудың маңыздылығы туралы аттестаттау форматын ата-аналардың назарына жеткізу.
7. Тыңдадық: Жижикина Л.А., ҒӘЖ жөніндегі директорының орынбасары. Дарынды балаларды іздеу және қолдау - «Білім» ұлттық жобасының бір бағыты. Мұғалімнің рөлі - баланың дарындылығын көру және ашу, танымдық қызығушылықты жандандыру және оқушыларды оқуда жоғары нәтижелерге жетуге жеткізу. Егер балаға белгілі бір табиғи деректер бар болса, оны жеңуге үйретуге болады: логика жақсы дамыған, жады шынжырлы, оның басқа көпшілігімен салыстырғанда зияткерлік қабілеті жоғары, басым, белсенді, қанықпайтын танымдық қажеттілігі бар, ақыл-ой еңбегінің қуанышын сезінеді. Осы қасиеттер болған жағдайда бала олимпиаданың әлеуетті қатысушысы бола алады.
Олимпиадаларға қатыса отырып, мұндай балалар өздеріне тең болып шығады. Олар басқалармен жарысуға ұмтылады, жеңіске ұмтылады. Кез келген деңгейдегі олимпиадалар отбасында, мұғалімдер ортасында және сыныптастарында танылуға мүмкіндік береді. Бұл біздің оқушылар үшін мамандандырылған IQ (баяндама қоса беріледі).
Қаулы:
1. Ақпаратты назарға алу.
2. Мектеп пәндік олимпиадасын өткізу бойынша қажетті құжаттарды уақтылы тапсыру.
3. Қорғаныс министрлігінің отырысында олимпиада тапсырмаларын қарасын, мектеп директоры бекітсін.
8. Тыңдадық: Мектептің үйлестірушісі С.Д.Байназарова хабарлады: PISA-ның басты мәселесі жалпы міндетті білім алған 15 жастағы оқушылардың қоғамда толыққанды жұмыс істеуі үшін қажетті білімдері мен іскерліктері бар ма? Зерттеу 15 жылдық білім берудің барлық деңгейлерінде - мектептерде, орта кәсіптік білім (ОКБ) және бастауыш кәсіптік оқыту (БКО) мекемелерінде жүргізіледі. Мұнда, мысалы, TIMSS сияқты, тұтастай байланысқан сынып жоқ. PISA-да мектептерден арнайы әдістеме бойынша кездейсоқ бастапқы санды пайдалана отырып, тек 15 жастағы балалар ғана таңдалады.
Соның негізінде 15 жастағы оқушылардың тізімі жасалды, оған барлығы 23 оқушы кірді. Оқушылар орыс тілінде оқырман сауаттылығы, математикалық сауаттылығы және жаратылыстану ғылымдарының пәндері (жаратылыстану, химия, биология, география, физика) сұрақтарынан тұратын екі сағаттық тестілеуді орындауға қатысатын болады. Сынып жетекшілері білім алушылармен сынып сағаттарын, ата-аналар жиналыстарын өткізді, онда олар PISA - 2022 Халықаралық зерттеуінің ережелерімен таныстырды.
Мектептің жылдық жоспары жасалды, мұғалімдер - пәндер жылдық жоспарының негізінде пән бойынша жоспар жасалды, оқушылармен мақсатты жұмыс жүргізілуде. Біздің мектептің оқушылары онлайн-тренажерларға қол жеткізді, онда оқушылардың 80% -ы математикалық сауаттылық, оқырмандық сауаттылық, жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша тренажерлардан өтті. Ата-аналар жиналысында оқушылардың ата-аналары Қазақстанда халықаралық зерттеу жүргізу мақсатымен танысты.
Педагогикалық ұжым арасында педагогтар мен оқушыларды осы зерттеуді жүргізуге дайындау мәселесі бойынша кеңестер өткізіліп, мектептің әдістемелік кеңесінде «PISA - жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты қалыптастыру» атты дөңгелек үстел өткізілді. Біздің мектептің мұғалімдері барлық семинарларға, вебинарларға, оқушыларды PISA-2022 халықаралық зерттеуіне даярлау, жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты арттыру бойынша шеберлік сыныптарына қатысады. Мектеп психологы «Оқушыларды PISA зерттеуіне қатысуға психологиялық даярлау» атты семинар өткізді. PISA - 2022 Ақмола облысында жетінші қарашада басталады. Барлық пән мұғалімдері оқушылармен қосымша сабақтарды сапалы өткізсін, техникалық хатшыларға ноутбуктер, компьютерлер (бағдарламаны жүктеу, әр ЖК интернетпен қамтамасыз ету), мектепте, қабатта кезекшілік кестесін жасасын (баяндама қоса беріледі).
Қаулы:
1. Ақпарат назарға алынсын;
2. Тұрақты консультациялар өткізсін;
3. Сынып жетекшілері оқушылардың консультацияға баруын қатаң бақылауға алсын;
4. PISA - 2022 халықаралық зерттеу жүргізудің жаңа форматын, зерттеу жүргізудің маңыздылығы туралы ата-аналардың назарына жеткізсін;
5. Сынып жетекшілері зерттеу жүргізілген күні оқушылардың келуін қамтамасыз етсін;
6. Техникалық хатшылар тестілеуді өткізудің техникалық дайындығын қамтамасыз етсін.
9. Тыңдалды: Жижикина Л.А., директордың ғылыми-әдістемелік жөніндегі орынбасары педагогикалық ұжымды мектептің бірінші тоқсандағы әдістемелік жұмысын талдаумен таныстырды (баяндама қоса беріледі).
Қаулы:
1. Ақпаратты назарға алу.
2. Мұғалімдер халықаралық, облыстық конкурстарға, инновациялық жобаларға белсене қатыссын.
3. Ұстаздар мен оқушылар шығармашылық ізденістерге белсене аралассын.
10. Тыңдалды: Л.А. Жижикинаны директордың ғылыми-әдістемелік жөніндегі орынбасары жаратылыстану-математика бағытындағы мұғалімдердің онкүндігін өткізу жөніндегі анықтаманы оқыды (анықтама қоса беріледі).
Қаулы:
1. Ақпаратты назарға алу.
2. Кейінгі қызметте білім сапасын арттыруға ықпал ететін жаңа технологиялар элементтерін, әдістер мен тәсілдерді енгізу.
3. Оқушыларды оқушылар даярлығының неғұрлым жоғары деңгейiн қамтамасыз ететiн жұмысқа белсендi түрде баулу.
4. Әдістемелік ақпарат алмасуды ұйымдастыру.
11. Тыңдалды: Мажникова И.К. директордың тәрбие жөніндегі орынбасары қазіргі мектепте оқушылардың өзін-өзі басқаруы бойынша сөз сөйледі. Оқушылардың өзін-өзі басқаруы - бұл өз ұйымдарының мүддесі үшін бастамашылық көрсетудегі, шешім қабылдаудағы және оны өзін-өзі іске асырудағы дербестік
Оқушылардың өзін-өзі басқаруының мақсаты - демократиялық мәдениеті жоғары, әлеуметтік шығармашылыққа қабілетті, өз тұлғасын, қоғамын және Отанын жетілдіру мүддесінде әрекет ете алатын азаматты тәрбиелеу.
Азаматтық білімге жүйелі көзқарас жеке адамның азаматтық қасиеттерін қалыптастыру үшін үлкен әлеуетке ие мектепте сабақтан тыс қызмет түрлерін, тәрбие жұмысын кеңінен пайдалануды көздейді.
Оқушы өзін-өзі басқару - педагогикалық қызметтің бір бағыты, ол тұтас оқу-тәрбие процесінде жетекші орын алады, себебі өзін-өзі басқаруды іске асыру барысында қалыптасатын қосымша білім, практикалық дағдылар мен іскерліктер, әлеуметтік қондырғылар мен құндылықтар көбінесе мектеп түлектерінің өміршеңдігі мен әлеуметтік перспективаларын айқындайды.
Қаулы:
Құрметті әріптестер, оқушыларға су қоймаларына жақын орналасудың қарапайым ережелерін еске салған жөн.
Ересектердің қадағалауынсыз, әсіресе мұз айдыны кезінде балаларды өзенге жібермеңіз; өзеннің немесе көлдің ашылуы кезінде олардың мұзда болу қаупі туралы ескертіңіз. Күзгі жіңішке мұз кезіндегі мінез-құлық ережелерін түсіндіріңіз, оларға су жанында шалқытуға тыйым салыңыз.
Балаларға сақтық шараларын түсіндіріңіз. Балалар ата-аналары мен үлкендерінің қарауынсыз, қауіпсіздік шараларын білмей, үзік-үзік жағада ойнайды, кейде су айдынының мұз айдындарында сырғанайды. Мұндай абайсыздық кейде қайғылы аяқталады.»
Мұз қату кезеңінде:
· су айдындарына шығуға;
· мұз айдыны кезеңінде өзеннен өтуге;
· мұз кептелген жерлердегі өзенге жақын келу;
· төгілуге және құлауға ұшырайтын үзік жағада тұруға;
· мұз қақпақтарына жақындау, мұздарды жағалаулардан итеру;
· өзеннің немесе кез келген су айдынының тереңдігін өлшеуге;
· мұзбен жүру және оларға міну.
Балалардың мектептегі көктемгі демалыс кезіндегі мінез-құлқына назар аударамыз: қарқынды қар еруіне байланысты осы көктемгі күндері су қоймаларына бару өмірге қауіпті.
Күзгі демалыс кезінде іс-шаралар жоспары жасалды. Танымдық және шығармашылық белсенділікті дамыту, салауатты өмір салтын қалыптастыру, оқушылардың ой-өрісін кеңейту үшін әр жас тобы үшін түрлі іс-шаралар жоспарланып, демалыстың барлық жұмыс күндері бойынша біркелкі бөлінді. Демалыс кезінде мектеп кітапханасы, секциялар мен қызығушылық үйірмелері жұмыс істеді.
Демалыс кезеңінде оқушылар үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша үш іс-шара, зияткерлік дамуға бағытталған алты іс-шара, көркемдік-эстетикалық тәрбие бойынша жеті іс-шара, экологиялық бағыттағы үш іс-шара, дебаттар және аспаздық шеберлік сыныбы өткізу жоспарлануда.
Қаулы:
1. Ақпаратты назарға алу.
2. Ата-аналар жиналыстарында, сынып сағаттарында ата-аналарды хабардар ете отырып, балалардың барлық қауіпсіздік шараларын сабақтан тыс уақытта сақтау.
13. Тыңдалды: С. Д. Байназарова директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ұжымды ҚР БҒМ 05.05.2021 жылғы № 204 бұйрығымен бекітілген білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидаларымен таныстырды. Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі 4 және 9 сынып оқушылары арасында жүргізіледі. Кіші мектеп түлектері үшін ББЖМ кешенді тестілеу форматында өткізіледі. Мониторинг кезінде үш бағыт бойынша оқыту тілінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қолданылады.
ББЖМ миссиясы: халықаралық стандарттарға сәйкес келетін білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін әзірлеу.
Мақсаты: МЖМБС талаптарына сәйкес білім алушылардың білім сапасын бағалау.
Тапсырмалар:
1. Функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау
2. Мүдделі тараптарға кері байланыс
3. Оқу бағдарламаларын жетілдіру.
ББЖМ жаңалықтар:
Зерттеу шеңберінде:
Халықаралық зерттеулер ұқсастығы бойынша құралдарды (тест тапсырмаларын) және рәсімдерді стандарттау
Тест модульдерінің пәндік мазмұны және қиындық деңгейлері
Пәндер бойынша стандартталған бағалау.
Жаңа типтегі тесттер:
Аналитикалық және сыни ойлау деңгейін анықтауға арналған ашық типтегі тесттер
Апарып тастау функциясы бар тесттерді визуализациялау, ашылмалы жауаптар
Тесттің психометриялық көрсеткіштерін жинау.
Оқушылардың үлгісі:
Халықаралық зерттеулерге ұқсас репрезентативті үлгі:
1) қабаттар бойынша іріктеу
2) оқушылардың мектепішілік іріктемесі
Колледждердің 3-курс, 6-сынып оқушыларының білім жетістіктерін мониторингке енгізу. Өткізуді стандарттау:
Халықаралық зерттеулерге ұқсас стандартталған тәсіл:
1) тест-әкімшілер басшылығы
2) тест нұсқаларының дизайнын жасауға, сандық платформаға сұрақтарды енгізуге арналған нұсқаулық.
Bilimland платформасындағы пән мұғалімдері 4, 6, 9 сынып оқушыларымен сынақ тестілеуін өткізеді, ББЖМ дайындық жүргізеді.
Қаулы:
1. Ақпарат назарға алынсын;
2. Пән мұғалімдеріне білім алушылардың білім жетістіктерін мониторингтеуге дайындық жұмыстарын жаңартсын.
Педагогикалық кеңестің төрайымы: Г. Сейітова
Педагогикалық кеңестің хатшысы: Р. Айгозинова