«№4 Ақкөл орта мектебі» ММ
педагогикалық кеңес отырысының 08.01.2020 ж.
№3 ХАТТАМАСЫ
Барлығы:38 адам
Қатысқандар:32 адам
Күн тәртібі:
Шешім:
Оқушылардың білімін бақылау білім сапасын бағалаудың негізгі элементтерінің бірі болып табылады. Мұғалімдер күн сайын оқушылардың оқу іс-әрекетін бақылайды. Жалпы білім беру нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы тәсілі аса сыни болып табылады. Бағалау критерийлері мен тәсілдерінің өзі айтарлықтай мұқият болды. Сонымен қатар, педагогикалық немесе селективті диагностика мақсатында бағалау нәтижелерін пайдалану мүмкіндігіне абайлап қарай бастады.
Бірінші жартыжылдықтың соңында білім беру стандартын 407 оқушы меңгерген, оның ішінде 35 (24) үздік, 137 (112) екпінді, мектеп бойынша білім сапасы 47,78%, үлгерімі 100%. Бірінші тоқсанмен салыстырғанда білім сапасы 10,11% - ға (37,67) артты.
4 орта мектепте 10 оқушыдан тұратын ТДО-дың екі сыныбы бар, бесінші сыныптарда қазіргі уақытта ПДК-мен 8 оқушы оқиды (өткен оқу жылы олар ТДО-ның 4 «В» сыныбында оқыды), КБО-дан жарты жыл ішінде 7 оқушы, Степногорск қаласының арнайы мектеп-интернатынан 1 оқушы келді, № 3 ОМ-нен бір оқушысы 3 «В» сыныбында, №1 ОМ-нен екі оқушысы қанағаттанарлық білім алып отыр. Үйде оқитындар – 3: Недоба Эдуард – 8 сынып, Ляхов Александр – 9 сынып, Михайлов Александр – 7 сынып. № 4 АОМ-де жалпы оқушылар санынан НББ-нан 29 оқушы ТДО, ПМПК-да 38 оқушы есепте тұр.
«Алтын белгі» аттестатына үміткерлер – 2 (В.Социховский, Т.Черныш, 11 сынып), Үздік аттестатқа үміткерлер – 3 (А.Жижикина, А.Емельянова, Н.Роик, 9 сынып оқушылары).
11 сыныпта білім сапасының ең жоғары көрсеткіші 69,23%. 2 үздік, 7 екпінді (сынып жетекшісі А. А. Умурзакова), ең төмен көрсеткіш 9 «Б» сыныбында 26,09% (сынып жетекшісі Е. Н. Белозерова).
Сынып бойынша білім сапасы:
сыныптар |
Оқушы- лар саны |
оның ішінде қыздар |
үздіктер |
оның ішінде қыздар |
екпінділер |
оның ішінде қыздар |
Білім сапасы |
1 сынып |
47 |
26 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 сынып |
43 |
24 |
9 |
4 |
15 |
10 |
55,8 |
3 сынып |
43 |
19 |
7 |
4 |
17 |
7 |
53 |
4 сынып |
39 |
25 |
1 |
1 |
19 |
13 |
51 |
Барлығы |
172 |
94 |
17 |
9 |
51 |
30 |
54 |
5 сынып |
45 |
18 |
5 |
3 |
16 |
8 |
46,67 |
6 сынып |
33 |
21 |
2 |
2 |
15 |
11 |
51,5 |
7 сынып |
44 |
18 |
2 |
2 |
16 |
7 |
40,9 |
8 сынып |
38 |
18 |
3 |
3 |
12 |
10 |
39,47 |
9 сынып |
47 |
20 |
4 |
4 |
13 |
7 |
36 |
барлығы |
208 |
95 |
16 |
14 |
72 |
43 |
30,29 |
10 |
15 |
9 |
0 |
0 |
7 |
4 |
46,67 |
11 |
13 |
6 |
2 |
1 |
7 |
5 |
69,23 |
бардығы |
28 |
15 |
2 |
1 |
14 |
9 |
50 |
Қорытынды |
407 |
204 |
35 |
24 |
137 |
82 |
47,78 |
5 – 11 сынып оқушыларының пәндер бойынша білім сапасы (2019 - 2020 оқу жылының бірінші тоқсанымен салыстырғанда):
Қазақ тілі – 55 (48)
Орыс тілі – 52 (47)
Орыс әдебиеті– 64
Неміс тілі – 50
Ағылшын тілі –81,5 (63,8)
Қазақстан тарихы– 58,3 (51)
Дүние жүзі тарихы – 61,28 (51)
Математика – 49,4 (47,6)
Геометрия – 46 (35,67)
Химия – 60
Физика – 47,8 (37,6)
География – 67,6
Биология – 59,9 (56,7)
Информатика – 54 (53)
Дүниетану 76,8
Жаратылыстану – 70,51 (69)
АҚҚ– 56,7 (42,6)
2 тоқсан бойынша пәндер бойынша білім сапасының салыстырмалы кестесі
ФИО |
Предмет |
Качество знаний (%) |
Успеваемость (%) |
Айткенова Ж.Б. |
Физика |
47 (32,5) |
100 |
Геометрия |
44(30) |
100 |
|
Алгебра |
47(35) |
100 |
|
Родак А.Ю. |
Ағылшын тілі язык |
68(67) |
100 |
Марценюк В.Н. |
География |
80 |
100 |
Байназарова С. Д. |
Қазақ тілі |
55,7 |
100 |
Блялова С. Д. |
Орыс тілі |
55(46) |
100 |
Орыс әдебиеті |
57 |
100 |
|
Гутовская Е.Д. |
биология |
62,7(50) |
100 |
химия |
57,5 |
100 |
|
жаратылыстану |
72,8 |
100 |
|
Калиева М.К. |
Қазақ тілі |
52(42) |
100 |
Гончаров С.А. |
Физическая культура |
100 |
100 |
Съедина О.А. |
Биология |
50 |
100 |
Химия |
0 |
100 |
|
Камешев Е.К. |
Қазақстан тарихы |
56,6(54) |
100 |
Дүние жүзі тарихы |
53 |
100 |
|
Муса М. |
Қазақ тілі |
60(44) |
100 |
Казаченко А.В. |
Қазақстан тарихы |
68(54) |
100 |
Дүние жүзі тарихы |
78(45) |
100 |
|
АӘ ТД |
100 |
100 |
|
Мимбаева С.Е. |
География |
- |
100 |
Дүние жүзі тарихы |
86,5(100) |
100 |
|
АҚҚ |
100(43) |
100 |
|
Қазақстан тарихы |
0 |
100 |
|
Репрынцев К.В. |
Физика |
52(44) |
100 |
Информатика |
56(48) |
100 |
|
Репрынцева Н.В. |
Алгебра |
50(38) |
100 |
Геометрия |
50(29) |
100 |
|
Математика |
41(42) |
100 |
|
Сеитова Г.М. |
Неміс тілі |
50 |
100 |
Сейвальд О.В. |
Биология |
61(60) |
100 |
Кельденова А.С. |
Ағылшын тілі |
86,5(64) |
100 |
Суховеева И.В. |
Орыс тілі |
51(36) |
100 |
Орыс әдебиеті |
51(34) |
100 |
|
Умурзакова А.А. |
Қазақ тілі |
67(54) |
100 |
Қазақ әдебиеті |
100 |
100 |
|
Фомина О.А. |
Математика |
51(44) |
100 |
Алгебра |
47(45) |
100 |
|
Геометрия |
42(39) |
100 |
|
Информатика |
61(55) |
100 |
Шешім:
Бақылау кесінділерінің тесттері, орыс тілі, Қазақ тілі бойынша бақылау жұмыстары (диктант) білім алушылардың білімін тексерудің әдістемелік жинақтарының материалдары негізінде құрастырылды және 2019 – 2020 оқу жылының бірінші жарты жылдығында оқушылардың білім алуына мониторинг жүргізді.
Тексерумен 11 сыныптың 13 оқушысы қамтылды.
Бақылау нәтижелері келесідей алынды:
пән |
сынып |
Оқушылар саны |
жазғандар |
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
Білім сапасы |
Үлгерімі |
Қазақ тілі |
11 |
13 |
12 |
6 |
3 |
3 |
0 |
75 |
100 |
Қазақ әдебиеті |
11 |
13 |
11 |
4 |
5 |
2 |
0 |
69,2 |
100 |
Орыс тілі |
11 |
13 |
13 |
5 |
4 |
4 |
0 |
69 |
100 |
Орыс әдебиеті |
11 |
13 |
13 |
6 |
3 |
4 |
0 |
69 |
100 |
Ағылшын тілі |
11 |
13 |
13 |
8 |
4 |
1 |
0 |
92 |
100 |
Алгебра |
11 |
13 |
13 |
7 |
1 |
2 |
0 |
80 |
100 |
Геометрия |
11 |
13 |
10 |
5 |
2 |
3 |
0 |
70 |
100 |
Физика |
11 |
13 |
10 |
7 |
1 |
2 |
|
80 |
100 |
Химия |
11 |
13 |
11 |
3 |
6 |
2 |
0 |
81 |
100 |
Қазақстан тарихы |
11 |
13 |
10 |
3 |
6 |
1 |
0 |
90 |
100 |
Пәндер бойынша бақылауда Қазақстан тарихы (90%), ағылшын тілі (92%), химия (81%) ең жақсы нәтиже көрсетті.
Қорытынды: Математика, орыс тілі және қазақ тілі пәндері бойынша үлгерім деңгейі мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес келеді (70% және одан жоғары).
Шешім:
Шешім:
Олимпиаданың мектеп кезеңінің мақсаты:
Мектеп туры 9 жалпы білім беретін пәндерден өткізілді: орыс тілі, математика, информатика, қазақ тілі, биология, Қазақстан тарихы, физика, ағылшын тілі, география пәндерінен 58 оқушы қатысты. Олимпиада тапсырмалары кешенді сипатқа ие болды, оқушылардың жас ерекшеліктеріне және тапсырмаларды құрастыру бойынша талаптарға сәйкес болды: репродуктивтермен қатар проблемалық, танымдық тапсырмаларды шешуге тапсырмалар енгізілді.
Ең көп балл жинаған олимпиаданың мектеп кезеңіне қатысушылары аудандық олимпиададан жүлделі орындарға ие болды. Пән бойынша олимпиада тапсырмаларын мектеп директоры бекітті. Жүлделі орындарға 38 оқушы ие болды.
05.12. – 06.12.2019 жылы №2 Ақкөл орта мектебінің аумағында пәндер бойынша аудандық олимпиада өтті, оған №4 Ақкөл орта мектебінің оқушылары белсенді қатысты.
Биылғы жылы аудандық пән олимпиадасына 15 оқушы қатысты:
Альберт Николь ( 9 сынып) – орыс тілі, Малярчук Анастасия ( 8 сынып) – қазақ тілі, Жижикина Анастасия ( 9 сынып) – Қазақстан тарихы, Емельянова Анастасия ( 9 сынып) – математика, Социховский Владислав ( 11 сынып) – Қазақстан тарихы, Черныш Татьяна ( 11сынып) – ағылшын тілі, Дрогалева Виктория ( 11 сынып) – биология, Емельянова Тамара ( 11 сынып) – математика, Моор Максим ( 8 сынып) – физика, Арсланова Сабрина (9 сынып) – физика, Сафронова Диана және Майер Ульяна (8 сынып)– ағылшын тілі, Первушина Олеся (9 сынып) – ағылшын тілі,Шерер Евгения (9 сынып) – орыс тілі, КузбаковаЛунара (8 сынып) – орыс тілі.
Екінші турға 11 оқушы өтті:
Жижикина Анастасия ( 9 сынып) және Социховский Владислав (11 сынып) – Қазақстан тарихы, Емельянова Анастасия ( 9 сынып) және Емельянова Тамара (11 сынып) – математика, Малярчук Анастасия ( 8 сынып) – қазақ тілі, Дрогалева Виктория ( 11 сынып) – биология, Сафронова Диана және Майер Ульяна ( 8 сынып) – ағылшын тілі, Первушина Олеся ( 9 сынып) – ағылшын тілі, Моор Максим ( 8 сынып) және Арсланова Сабрина (9 сынып)– физика.
Біздің мектеп оқушылары жүлделі орындарға ие болды:
Социховский Владислав ( 3 орын) және Жижикина Анастасия ( 3 орын) – Қазақстан тарихы, мұғалімі Е. К.Камешев, Емельянова Тамара ( 2 орын) және Емельянова Анастасия ( 2 орын) – математика, мұғалімі Н. В.Репрынцева, мұғалімі Е. К.Камешев, Дрогалева Виктория ( 2 орын) – биология, мұғалімі О. В.Сейвальд, Сафронова Диана (3 орын) және Майер Ульяна (3 орын), Первушина Олеся (9 класс) – ағылшын тілі, мұғалімі А.С.Кельденова, Малярчук Анастасия (2 орын) – қазақ тілі, мұғалімі М.Муса.
Биылғы жылы пән мұғалімдері оқушыларды пән олимпиадасына дайындауда мектеп турында да, аудандықта да жақсы жұмыс жүргізді. Бірінші тоқсаннан бастап мұғалімдер кеңес беріп, әр оқушымен жеке жұмыс істеді. Жақсы нәтижеге жету үшін,бұл жұмысты одан әрі жалғастыру керек.
Л. А. Жижикина педагогикалық ұжымды 1-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобаларының «Зерде» республикалық конкурсын өткізу туралы Ережесімен таныстырды.
Байқау үш кезеңде өткізіледі:
Қорытынды кезеңде зерттеу жұмыстарын қорғау және осы Ереженің талаптарына сәйкес ресімделген стенд материалын ұсыну жүргізіледі. Жұмысты қорғау кезінде авторға (тең авторларға) баяндама үшін 10-15 минут беріледі.
Оқушылардың зерттеу жұмыстарын қорғау 8 секция бойынша жүргізіледі:
1 секция-Қазақ тілі мен әдебиеті,
2 секция – тарих – этномәдениеттану,
3 секция –орыс тілі мен әдебиеті,
4 секция - математика-информатика,
5 секция - физика-техника,
6 секция - биология, химия, экология;
7 секция - медицина, психология, валеология;
8 секция - география-өлкетану.
Олимпиаданың жұмыс тілдері: қазақ және орыс. Конкурсқа ұсынылған жұмыстар рецензияланбайды және қайтарылмайды. Конкурстың қорытынды кезеңін өткізу барысында бастауыш сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары бойынша дөңгелек үстел өткізіледі. «Зерде» мектеп кезеңі 30.01.2020 жылға жоспарланған, оған 15 оқушы қатысады.
Шешім:
Қорытынды: барлық іс-шаралар жақсы деңгейде өтті. Іс-шараға жауапты мұғалімдердің арқасында, оқушылар уақытты өте жақсы өткізді. Іс-шара жауапты кезекшінің арқасында төтенше жағдайсыз ұйымдастырылды.
Шешім: