"Акмола облысы білім басқармасының Ақкөл қаласының №4 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №4 города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№3, 08.01.2020

«№4 Ақкөл орта мектебі» ММ

педагогикалық кеңес отырысының 08.01.2020 ж.

№3 ХАТТАМАСЫ

Барлығы:38 адам

Қатысқандар:32 адам

 

Күн тәртібі:

  1. 30.10.2019 ж. № 2 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы
  2. «Жаңартылған білім беру мазмұны контекстінде оқу-тәрбие процесін құрудағы заманауи тәсіл. Сабақты жобалау мәдениетін дамыту» (К. В.)Репрынцев
  3. Білім сапасын арттыру жолдары. Екінші тоқсан бойынша оқу іс-әрекетін талдау (С. Д.)Байназарова
  4. 11-сыныпта жалпы білім беру пәндері бойынша әкімшілік бақылаулардың қорытындысы (С. Д.Байназарова)
  5. Тәрбие ортасын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету. Мектептегі психологиялық қызметтің жұмысын талдау (Г. М.Алауханова)
  6. Мектеп және аудандық пән олимпиадасының қорытындысы. Ғылыми жобалар мен «Зерде» конкурстарына қойылатын талаптар мен ережелер.  (Л. А. Жижикина)
  7. Жаңа жылдық ертеңгіліктерді өткізу қорытындысы (И. К.Мажникова).

 

  1. Тыңдалды: Мектеп директорының ОТЖ жөніндегі орынбасары С.Д.Байназарова, ол ұжымды 30.10.2020 ж. № 2 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуымен таныстырды.
  2. Тыңдалды: ЖМЦ ӘБ жетекшісі К.В.Репрынцев,ол «Жаңартылған білім беру мазмұны контекстінде оқу-тәрбие процесін құрудағы заманауи тәсіл. Сабақты жобалау мәдениетін дамыту» тақырыбында баяндама жасады. Мектеп бағдарламалары белгілі бір психологиялық және педагогикалық алғышарттарға сүйене отырып, оқу материалын оқушылардың терең және табысты игеруі үшін ыңғайлы ету үшін өзгереді. Білім беру ресурстары оқушылардың оқу-танымдық қызметіне уәждемесін қамтамасыз етіп қана қоймай, сонымен қатар басқа да педагогикалық мақсатты функцияларды орындайды: адамның әмбебап қабілеті мен құзыреттілігін өсіру және дамыту, пәндік мазмұнды меңгеру, кеңістікте адамгершілік мінез-құлықты меңгеру. Бағалаудың қазіргі заманғы тәсілі оқушының мұғаліммен, ата-аналармен және өзімен қарым-қатынасын қалыпқа келтіру керек: үрейленуді жою, балалардың нервотизациясын төмендету, оқу мотивациясын арттыру, мектеп жетістігінің динамикасын қадағалауға мүмкіндік беру (сөз сөйлеуі қоса беріледі).

 

Шешім:

  1. Ақпарат назарға алынсын
  2. Оқу жетістіктерін бағалаудың әр түрлі заманауи тәсілдерін қолдану

 

 

  1. Тыңдалды: директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары С.Д.Байназарова.

Оқушылардың білімін бақылау білім сапасын бағалаудың негізгі элементтерінің бірі болып табылады. Мұғалімдер күн сайын оқушылардың оқу іс-әрекетін бақылайды. Жалпы білім беру нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы тәсілі аса сыни болып табылады. Бағалау критерийлері мен тәсілдерінің өзі айтарлықтай мұқият болды. Сонымен қатар, педагогикалық немесе селективті диагностика мақсатында бағалау нәтижелерін пайдалану мүмкіндігіне абайлап қарай бастады.

Бірінші жартыжылдықтың соңында білім беру стандартын 407 оқушы меңгерген, оның ішінде 35 (24) үздік, 137 (112) екпінді, мектеп бойынша білім сапасы 47,78%, үлгерімі 100%. Бірінші тоқсанмен салыстырғанда білім сапасы 10,11% - ға (37,67) артты.

4 орта мектепте 10 оқушыдан тұратын ТДО-дың екі сыныбы бар, бесінші сыныптарда қазіргі уақытта ПДК-мен 8 оқушы оқиды (өткен оқу жылы олар ТДО-ның 4 «В» сыныбында оқыды), КБО-дан жарты жыл ішінде 7 оқушы, Степногорск қаласының арнайы мектеп-интернатынан 1 оқушы келді, № 3 ОМ-нен бір оқушысы 3 «В» сыныбында, №1 ОМ-нен екі оқушысы қанағаттанарлық білім алып отыр. Үйде оқитындар – 3: Недоба Эдуард – 8 сынып, Ляхов Александр – 9 сынып, Михайлов Александр – 7 сынып. № 4 АОМ-де жалпы оқушылар санынан НББ-нан 29 оқушы ТДО, ПМПК-да 38 оқушы есепте тұр.

«Алтын белгі» аттестатына үміткерлер – 2 (В.Социховский, Т.Черныш, 11 сынып), Үздік аттестатқа үміткерлер – 3 (А.Жижикина, А.Емельянова, Н.Роик, 9 сынып оқушылары).

11 сыныпта білім сапасының ең жоғары көрсеткіші 69,23%. 2 үздік, 7 екпінді (сынып жетекшісі А. А. Умурзакова), ең төмен көрсеткіш 9 «Б» сыныбында 26,09% (сынып жетекшісі Е. Н. Белозерова).

Сынып бойынша білім сапасы:

 

сыныптар

Оқушы-

лар

саны

оның

ішінде

қыздар

үздіктер

оның

ішінде

қыздар

екпінділер

оның

ішінде

қыздар

Білім сапасы

1 сынып

47

26

-

-

-

-

-

2 сынып

43

24

9

4

15

10

55,8

3 сынып

43

19

7

4

17

7

53

4 сынып

39

25

1

1

19

13

51

Барлығы

172

94

17

9

51

30

54

5 сынып

45

18

5

3

16

8

46,67

6 сынып

33

21

2

2

15

11

51,5

7 сынып

44

18

2

2

16

7

40,9

8 сынып

38

18

3

3

12

10

39,47

9 сынып

47

20

4

4

13

7

36

барлығы

208

95

16

14

72

43

30,29

10

15

9

0

0

7

4

46,67

11

13

6

2

1

7

5

69,23

бардығы

28

15

2

1

14

9

50

Қорытынды  

407

204

35

24

137

82

47,78

 

5 – 11 сынып оқушыларының пәндер бойынша білім сапасы (2019 - 2020 оқу жылының бірінші тоқсанымен салыстырғанда):

Қазақ тілі – 55 (48)

Орыс тілі – 52 (47)

Орыс әдебиеті– 64

Неміс тілі – 50

Ағылшын тілі –81,5 (63,8)

Қазақстан тарихы– 58,3 (51)

Дүние жүзі тарихы – 61,28 (51)

Математика – 49,4 (47,6)

Геометрия – 46 (35,67)

Химия –  60

Физика – 47,8 (37,6)

География – 67,6

Биология –  59,9 (56,7)

Информатика – 54 (53)

Дүниетану 76,8

Жаратылыстану – 70,51 (69)

АҚҚ– 56,7 (42,6)

 

 

 

 

2 тоқсан бойынша пәндер бойынша білім сапасының салыстырмалы кестесі

ФИО

Предмет

Качество знаний (%)

Успеваемость (%)

Айткенова Ж.Б.

Физика

47 (32,5)

100

 

Геометрия

44(30)

100

 

Алгебра

47(35)

100

Родак А.Ю.

Ағылшын тілі язык

68(67)

100

Марценюк В.Н.

География

80

100

Байназарова С. Д.  

Қазақ тілі

55,7

100

Блялова С. Д.

Орыс тілі

55(46)

100

 

Орыс әдебиеті

57

100

Гутовская Е.Д.

биология

62,7(50)

100

 

химия

57,5

100

 

жаратылыстану

72,8

100

Калиева М.К.

Қазақ тілі

52(42)

100

Гончаров С.А.

Физическая культура

100

100

Съедина О.А.

Биология

50

100

 

Химия

0

100

Камешев Е.К.

Қазақстан тарихы

56,6(54)

100

 

Дүние жүзі тарихы

53

100

Муса М.

Қазақ тілі

60(44)

100

Казаченко А.В.

Қазақстан тарихы

68(54)

100

 

Дүние жүзі тарихы

78(45)

100

 

АӘ ТД

100

100

Мимбаева С.Е.

География

-

100

 

Дүние жүзі тарихы

86,5(100)

100

 

АҚҚ

100(43)

100

 

Қазақстан тарихы

0

100

Репрынцев К.В.

Физика

52(44)

100

 

Информатика

56(48)

100

Репрынцева Н.В.

Алгебра

50(38)

100

 

Геометрия

50(29)

100

 

Математика

41(42)

100

Сеитова Г.М.

Неміс тілі

50

100

Сейвальд О.В.

Биология

61(60)

100

Кельденова А.С.

Ағылшын тілі

86,5(64)

100

Суховеева И.В.

Орыс тілі

51(36)

100

 

Орыс әдебиеті

51(34)

100

Умурзакова А.А.

Қазақ тілі

67(54)

100

 

Қазақ  әдебиеті

100

100

Фомина О.А.

Математика

51(44)

100

 

Алгебра

47(45)

100

 

Геометрия

42(39)

100

 

Информатика

61(55)

100

 

Шешім:

  1. Ақпарат назарға алынсын.
  2. Оқушылардың үлгерімін бақылауды күшейту.
  3. Пән бойынша білім сапасын арттыру.
  4. Үлгерімі төмен балалармен жұмысты жалғастыру.
  5. Пән мұғалімдері 2 тоқсан ішіндегі бос орындарды жою бойынша қосымша сабақтар ұйымдастырсын.
  6. «Жақсы» және «өте жақсы» оқитын оқушылардың қиындықтарын түзетуді қамтамасыз ету.
  7. Оқушылардың үлгерімі туралы ата-аналарды үнемі хабардар ету.
  8. «Алтын белгіге», ерекше үлгідегі аттестаттарға үміткерлер пәндер бойынша аудандық, облыстық, сырттай конкурстарға жүйелі түрде қосылсын.

 

 

  1. Тыңдалды: С. Д. Байназарова бірінші жартыжылдықта 11 сыныпта жалпы білім беретін пәндер бойынша әкімшілік кесінділерді талдау қорытындысы бойынша анықтаманы оқыды.

Бақылау кесінділерінің тесттері, орыс тілі, Қазақ тілі бойынша бақылау жұмыстары (диктант) білім алушылардың білімін тексерудің әдістемелік жинақтарының материалдары негізінде құрастырылды және 2019 – 2020 оқу жылының бірінші жарты жылдығында оқушылардың білім алуына мониторинг жүргізді.

 

Тексерумен 11 сыныптың 13 оқушысы қамтылды.

Бақылау нәтижелері келесідей алынды:

 

пән

 

сынып

Оқушылар

саны

жазғандар

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы

Үлгерімі  

Қазақ тілі

11

13

12

6

3

3

0

75

100

Қазақ әдебиеті

11

13

11

4

5

2

0

69,2

100

Орыс тілі

11

13

13

5

4

4

0

69

100

Орыс әдебиеті

11

13

13

6

3

4

0

69

100

Ағылшын тілі

11

13

13

8

4

1

0

92

100

Алгебра

11

13

13

7

1

2

0

80

100

Геометрия

11

13

10

5

2

3

0

70

100

Физика

11

13

10

7

1

2

 

80

100

Химия

11

13

11

3

6

2

0

81

100

Қазақстан тарихы

11

13

10

3

6

1

0

90

100

 

Пәндер бойынша бақылауда Қазақстан тарихы (90%), ағылшын тілі (92%), химия (81%)  ең жақсы нәтиже көрсетті.

 

Қорытынды: Математика, орыс тілі және қазақ тілі пәндері бойынша үлгерім деңгейі мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес келеді (70% және одан жоғары).

 

Шешім:

  1. Қазақ және орыс тілдері оқытушыларына жеке-сараланған сабақтар өткізу арқылы жекелеген оқушылардың білімдеріндегі олқылықтарды пысықтау бақылау жұмыстарын, тестермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастыру;
  2. Оң нәтижелерге қол жеткізу үшін әр оқу пәні бойынша оқушыларда дәстүрлі қиындық тудыратын материалды қайталау мен бекітуге ерекше назар аудару керек.
  3. Пәндер бойынша жаттығу жұмыстарын орындауға ерекше көңіл бөлу ұсынылады.
  4. Пән мұғалімдеріне оқушылардың мотивациясы төмен оқушылармен жұмысты күшейту.

 

  1. Тыңдалды: мектеп психологы Г.М.Алауханова, ол «тәрбие ортасын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету» баяндамасымен сөз сөйледі, педагогикалық ұжымды мектептегі психологиялық қызметтің жұмысының талдауымен таныстырды (сөз сөйлеу қоса беріледі).

 

Шешім:

  1. Ақпарат назарға алынсын.
  2. Мектеп психологы психологиялық қолдау көрсетуде оқушылармен жұмысты жалғастыру;
  3. Сынып жетекшілеріне мектеп психологымен тығыз байланыста жұмыс жасау;
  4. Пән мұғалімдеріне төмен балл саны бар пәндерге деген қызығушылығын арттыру, сабақтарда дифференциалды тәсілді қолдану.

 

  1. Тыңдалды: директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары Л.А.Жижикина. Ол ұжымды мектеп және аудандық пән олимпиадасының қорытындысы бойынша таныстырды. Олимпиада өткізу мерзімі: 21.11.2019 жыл. Сабақтың тоқтатылуына байланысты 25 қарашада пәндік олимпиада өткізілді.

Олимпиаданың мектеп кезеңінің мақсаты:

  1. Әр түрлі пәндерді оқуға оқушыларды ынталандыру;
  2. Пән бойынша оқушылардың білімі мен іскерлігін бағалау;
  3. Оқушылардың аудандық олимпиада кезеңіне қатысу және жоғары мотивациясы бар оқушылармен жеке жұмыс жасау мақсатында осы пән бойынша қабілетті, талантты оқушыларды анықтау.

Мектеп туры 9 жалпы білім беретін пәндерден өткізілді: орыс тілі, математика, информатика, қазақ тілі, биология, Қазақстан тарихы, физика, ағылшын тілі, география пәндерінен 58 оқушы қатысты. Олимпиада тапсырмалары кешенді сипатқа ие болды, оқушылардың жас ерекшеліктеріне және тапсырмаларды құрастыру бойынша талаптарға сәйкес болды: репродуктивтермен қатар проблемалық, танымдық тапсырмаларды шешуге тапсырмалар енгізілді.

Ең көп балл жинаған олимпиаданың мектеп кезеңіне қатысушылары аудандық олимпиададан жүлделі орындарға ие болды. Пән бойынша олимпиада тапсырмаларын мектеп директоры бекітті. Жүлделі орындарға 38 оқушы ие болды.

05.12. – 06.12.2019 жылы №2 Ақкөл орта мектебінің аумағында пәндер бойынша аудандық олимпиада өтті, оған №4 Ақкөл орта мектебінің оқушылары белсенді қатысты.

Биылғы жылы аудандық пән олимпиадасына 15 оқушы қатысты:

Альберт Николь ( 9 сынып) – орыс тілі, Малярчук Анастасия ( 8 сынып) – қазақ тілі, Жижикина Анастасия ( 9 сынып) – Қазақстан тарихы, Емельянова Анастасия ( 9 сынып) – математика, Социховский Владислав ( 11 сынып) – Қазақстан тарихы, Черныш Татьяна ( 11сынып) – ағылшын тілі, Дрогалева Виктория ( 11 сынып) – биология, Емельянова Тамара ( 11 сынып) – математика, Моор Максим  ( 8 сынып) – физика, Арсланова Сабрина (9 сынып) – физика, Сафронова Диана және Майер Ульяна (8 сынып)– ағылшын тілі, Первушина Олеся (9 сынып) – ағылшын тілі,Шерер Евгения (9 сынып) – орыс тілі, КузбаковаЛунара (8 сынып) – орыс тілі.

Екінші турға 11 оқушы өтті:

Жижикина Анастасия ( 9 сынып) және Социховский Владислав (11 сынып) – Қазақстан тарихы, Емельянова Анастасия ( 9 сынып) және Емельянова Тамара (11 сынып) – математика, Малярчук Анастасия ( 8 сынып) – қазақ тілі, Дрогалева Виктория ( 11 сынып) – биология, Сафронова Диана және Майер Ульяна  ( 8 сынып) – ағылшын тілі, Первушина Олеся ( 9 сынып) – ағылшын тілі,  Моор Максим ( 8 сынып) және Арсланова Сабрина (9 сынып)– физика.

Біздің мектеп оқушылары жүлделі орындарға ие болды:

Социховский Владислав ( 3 орын) және Жижикина Анастасия ( 3 орын) – Қазақстан тарихы, мұғалімі Е. К.Камешев, Емельянова Тамара ( 2 орын) және Емельянова Анастасия ( 2 орын) – математика, мұғалімі Н. В.Репрынцева, мұғалімі Е. К.Камешев, Дрогалева Виктория ( 2 орын)  – биология, мұғалімі О. В.Сейвальд, Сафронова Диана (3 орын) және Майер Ульяна (3 орын), Первушина Олеся (9 класс) – ағылшын тілі, мұғалімі А.С.Кельденова, Малярчук Анастасия (2 орын) – қазақ тілі, мұғалімі М.Муса.

Биылғы жылы пән мұғалімдері оқушыларды пән олимпиадасына дайындауда мектеп турында да, аудандықта да жақсы жұмыс жүргізді. Бірінші тоқсаннан бастап мұғалімдер кеңес беріп, әр оқушымен жеке жұмыс істеді. Жақсы нәтижеге жету үшін,бұл жұмысты одан әрі жалғастыру керек.

Л. А. Жижикина педагогикалық ұжымды 1-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобаларының «Зерде» республикалық конкурсын өткізу туралы Ережесімен таныстырды.

Байқау үш кезеңде өткізіледі:

  1. бірінші кезең – мектепшілік, білім беру ұйымдарында өткізіледі;
  2. екінші кезең – аудандық, аймақтық;
  3. үшінші (қорытынды) кезең-республикалық.

Қорытынды кезеңде зерттеу жұмыстарын қорғау және осы Ереженің талаптарына сәйкес ресімделген стенд материалын ұсыну жүргізіледі. Жұмысты қорғау кезінде авторға (тең авторларға) баяндама үшін 10-15 минут беріледі.

Оқушылардың зерттеу жұмыстарын қорғау 8 секция бойынша жүргізіледі:

1 секция-Қазақ тілі мен әдебиеті,

2 секция – тарих – этномәдениеттану,

3 секция –орыс тілі мен әдебиеті,   

4 секция - математика-информатика,

5 секция - физика-техника,

6 секция - биология, химия, экология;

7 секция - медицина, психология, валеология;

8 секция - география-өлкетану.

Олимпиаданың жұмыс тілдері: қазақ және орыс.  Конкурсқа ұсынылған жұмыстар рецензияланбайды және қайтарылмайды. Конкурстың қорытынды кезеңін өткізу барысында бастауыш сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары бойынша дөңгелек үстел өткізіледі. «Зерде» мектеп кезеңі 30.01.2020 жылға жоспарланған, оған 15 оқушы қатысады.

 

Шешім:

  1. Пән мұғалімдеріне әр түрлі жұмыс түрлерін қолдану.
  2. Қосымша сабақтарда 1-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобаларының «Зерде» конкурсы арқылы олимпиадаларға дайындық бойынша жүйелі жұмыс жүргізу;
  3. Сынып жетекшілерге сынып оқушыларының белсенділік саны бойынша олимпиадалардың мектеп кезеңіне қатысуын талдау, нәтижелері бойынша ата-аналарға оқушылар олимпиадасының мектеп турының қорытындысын жеткізу.

 

  1. Тыңдалды: директордың ТЖ жөніндегі орынбасары Мажникова И. К., жаңа жылдық мерекелерді өткізу қорытындысы бойынша. Жаңа жыл-бұл сиқырлы, мейірімді ертегі және ғажайып күту уақыты. Балалар үшін жаңа жылдық ертеңгілік – Жаңа жылдың маңызды бөлігі. Осы мерекеге дайындалуға педагогикалық ұжым өте жауапты, өйткені ересектерден басқа ешім  балаларға ертегі мен сиқырлықтың бір бөлігін сыйлай алмайды. Осы оқу жылында бастауыш сынып оқушыларына арналған ертеңгіліктер үлкен табыспен өтті. Әр бала мектептен көңілді көңіл күймен кетті. Бағдарламаны ұйымдастыруға мұғалімдердің шығармашылық тобы және 10 сынып оқушылары қатысты. Көңілді сайыс бағдарламасы 5-6, 7-8 сынып оқушыларына өткізілді. 9-11 сынып оқушылары үшін осы жылы педагогтар «Жаңа жылдық көңіл-күй іздеу» атты жаңа жылдық квест-ойынын дайындады. 19 үздік оқушы дарынды балаларға арналған шыршаға қатысты. Аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан 30 бала жалпы қалалық шыршаға қатысты.  Оқушылар би тобы қалалық алаңда бас шыршаны жағуға белсене қатысты. Алдағы 2020 жылды Ел Президенті Қ.Ж.Тоқаев ресми түрде «Еріктілер жылы» деп жариялады. Өз сөздерінің бірінде ол «Еріктілер қозғалысы біздің мемлекет үшін қажет» деп атап өтті. Бұл тәжірибе біздің мектепте бұрыннан бар. 26 желтоқсанда белсенді балалар командасы «Ақ бота» балабақшасының бүлдіршіндеріне жаңа жылдық ертегі сыйлады.

Қорытынды: барлық іс-шаралар жақсы деңгейде өтті. Іс-шараға жауапты мұғалімдердің арқасында, оқушылар уақытты өте жақсы өткізді. Іс-шара жауапты кезекшінің арқасында төтенше жағдайсыз ұйымдастырылды.

Шешім:

  1. Ақпарат назарға алынсын.
Жаңартылған күні: 21.05.2020 13:53
Құрылған күні: 21.05.2020 13:53

Текст