«Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі
Ақкөл қаласының № 4жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
№3 Әдістемелік кеңес отырысының
ХАТТАМАСЫ
2023 ж. 04.01
Төрайымы: Жижикина Л. А.
Қатысқандар: 38 мұғалім
Күн тәртібі:
1.І жартыжылдықтың нәтижелерін талдау. ІІ жартыжылдыққа арналған пәндік онкүндіктер кестесін бекіту. ІІ жартыжылдыққа мұғалімдерді курстық даярлау және аттестаттау бойынша жұмысты ұйымдастыру. Оқушылар олимпиадасының мектеп және аудандық турларының нәтижелерін талдау. Әдістемелік бірлестіктердің жұмысын ІІ жартыжылдыққа ұйымдастыру.
Жижикина Л. А. директордың ғылыми-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары
2.Төмен ынталы және үлгерімі төмен білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Алауханова г.м. мектеп психологы.
3.Деңгейлік мұғалімдер желілік Достастығының онкүндігін өткізу.
Харлашина И.В. - деңгейлік мұғалімдер желілік Достастығының жетекшісі.
4."Мұғалімнің инновациялық технологиялар мен әдістемелік инновацияларды енгізудегі, орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы қызметі". Суховеева И.В. орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі.
5."Үздік педагог-2023" байқауы. Жижикина Л. А. директордың ғылыми-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары.
6.Әр түрлі.
Бірінші мәселе бойынша директордың ғылыми-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары Л. А. Жижикинаны тыңдадық.
Әдістемелік қызмет педагогтің шығармашылық әлеуетін жан-жақты дамытуға, оқу-тәрбие процесінің сапасы мен тиімділігін арттыруға, озық тәжірибені жинақтауға, сайып келгенде, мектеп оқушыларының білім деңгейі мен тәрбиесін арттыруға бағытталған шаралар жүйесі ретінде анықталады. Мектептің ғылыми-әдістемелік жұмысы жоспар негізінде құрылады. Мектептің әдістемелік жұмысын жоспарлау кезінде педагогикалық ұжым мектепті дамыту бағдарламасын, бастауыш жалпы, негізгі жалпы және орта білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыруға ықпал еткен формаларды таңдауға тырысады. Мектептің әдістемелік жұмысының рөлі қазіргі жағдайда оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістемелерін, тәсілдері мен нысандарын ұтымды және жедел пайдалану қажеттілігіне байланысты айтарлықтай артып келеді.
Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттырудың маңызды құралы мектеп жұмысының бүкіл жүйесін байланыстырушы жақсы ұйымдастырылған әдістемелік жұмыс болып табылады. Әдістемелік жұмыстың рөлі қазіргі жағдайда білім беру және тәрбие мәселелерін шешуде үнемі жинақталған тәжірибе, оқытудың жаңа әдістерін, әдістері мен формаларын ұтымды және нақты қолдану қажеттілігіне байланысты айтарлықтай артып келеді.
І жартыжылдықтың қорытындысы бойынша Людмила Алексеевна мектеп педагогтарының кәсіби конкурстарға қатысуы, сондай-ақ мектеп оқушыларының әртүрлі деңгейдегі конкурстарға, олимпиадаларға қатысуы мәселесін қозғады. (талдамалық есеп, ұсынылған мәселелер бойынша ақпарат қоса беріледі).
Екінші сұрақ бойынша мектеп психологы Г.М. Алауханованы тыңдадық.
Төмен ынталы және үлгерімі төмен білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу туралы мәселе қаралды. Жалпы білім беретін мектеп жағдайында оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу білім берудегі өте жас бағыт болып табылады.
Баланың жеке басын, оның қабілеттерін, қызығушылықтарын дамыту үздіксіз процесс болып табылады. Баланы болжау, бағыттау, сәттілікке жетелеу үшін оны білу және түсіну керек. Тәрбиешілерге әр түрлі себептермен оқу іс-әрекеті кезінде әрдайым ашылмайтын баланың әлеуетті мүмкіндіктері туралы түсінік беру маңызды. Тұлғаның қалыптасу процесінде әр индикатордың салмағы бар: танымдық, оқу, жеке. (сөйлеу қоса беріледі)
Үшінші мәселе бойынша деңгейлік мұғалімдер желілік достастығының басшысы И.В. Харлашина деңгейлік мұғалімдер онкүндігін өткізу туралы сөз сөйледі. Ирина Викторовна әріптестерін деңгейлік мұғалімдер онкүндігін өткізу жөніндегі есеппен таныстырды. Онкүндік кезеңінде ашық сабақтар, конкурстар өткізілді. Онкүндік аясында сабақтың негізгі түрлері қарастырылды. Мұғалімдер іс жүзінде заманауи сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізудің әртүрлі формаларымен танысты.
Онкүндік оқушыларға өздерінің шығармашылық әлеуетін ашуға мүмкіндік берді. Оқушылар пәндер бойынша жақсы білімдерін, әртүрлі жағдайларда білімді қолдана білуін, өзара көмек көрсетуді, қиын мәселелерді ерекше шешуді көрсетті. Барлық мұғалімдер жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетті, шығармашылық атмосфера құрды. (есеп қоса беріледі)
Төртінші мәселе бойынша: И.В. Суховеева, орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі "мұғалімнің инновациялық технологиялар мен әдістемелік инновацияларды енгізудегі, орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы қызметі" атты тақырыбын баяндады.
Қазіргі сабақта зеріктіру, мәжбүрлеу және жалқаулық, пассивтілік және "таяқшаны" күтуден қорқу жоқ - екі, тестте немесе емтиханда "сәтсіздік" жоқ және одан қашуға деген ұмтылыс жоқ; бірақ жаттығудың жеңілген қиындығынан қуаныш бар. Студент бұл әлемде өзіне және өзіне әлемді ашады, ал мұғалім баланы субъективті ашылу жолымен басқарады, ол оқушының проблемалық - іздеу немесе зерттеу әрекеттерін басқарады.
Бүгінгі таңда оқытудың негізгі мақсаты-оқушының белгілі бір білім, білік, дағдыларды жинақтауы ғана емес, сонымен қатар оқушыны білім беру іс-әрекетінің тәуелсіз субъектісі ретінде даярлау. Қазіргі білім берудің негізінде мұғалімнің де, ең бастысы оқушының да белсенділігі жатыр.
Дәл осы мақсат - оқуды, өзін-өзі жетілдіруді білетін Шығармашылық, Белсенді тұлғаны тәрбиелеу және қазіргі білім берудің негізгі міндеттері бағынады.
Оқытудың инновациялық тәсілі оқу процесін ұйымдастыруға мүмкіндік береді, сондықтан балаға сабақ қуанышқа бөленеді және тек көңілді немесе ойынға айналмай пайда әкеледі. Мүмкін, Цицерон айтқандай сабақта "тыңдаушының көзі сөйлеушінің көзіне түседі". (баяндама қоса беріледі).
Бесінші сұрақ бойынша тыңдады: Жижикина Л.А. директордың ғылыми-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары. "Үздік педагог-2023" байқауының мектеп турын өткізу туралы мәселе қозғалды. "Заманауи мектеп жағдайында мұғалімнің дарынын дамыту және өзін – өзі жүзеге асыру мүмкіндіктері "осындай ұранмен"Үздік педагог-2023" байқауының мектеп кезеңі жоспарланған. Байқауға мектеп мұғалімдері қатысады: Суховеева И.В., Смагулова Г.Р., Бисембаева М.С., Жанат А., Шаяхметова Г.С.. Байқаудың мектеп турында мұғалімдер үш номинацияға дайындалуы керек:
1.Визитка (қатысушының өзін-өзі таныстыру)
2.Мастер-класс (бейне сабақ (7 - 10 мин), онда оқуға деген қызығушылық пен ынтаны арттыратын балалармен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдері ұсынылады)
3.Менің портфолиом (қатысушылар қатысушылардың барлығын презентация, Көрнекі құралдар және өз қызметінің нәтижелерін ұсына отырып, өздері жұмыс істейтін әдістемелік тақырыбымен таныстырады).
Шешім:
1.Ақпаратты назарға алынсын.
2.Мұғалімдер "Үздік педагог-2023" байқауына сапалы дайындалсын.
3.Деңгейлік мұғалімдердің пәндік онкүндігін жақсы деңгейде ұйымдастыруды және өткізуді танылсын.
4.Оқушылармен, ата-аналармен әңгіме жүргізсін.
5.Пәндік онкүндіктерді өткізуге мұқият дайындалсын.
ӘК төрайымы: Жижикина Л.А.
Хатшы: Родак А.Ю