"Акмола облысы білім басқармасының Ақкөл қаласының №4 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №4 города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№ 2 Хаттама әдістемелік кеңестің отырысы 2022 жылғы 14.10.

№ 2 Хаттама

әдістемелік кеңестің отырысы

2022 жылғы 14.10.

Төрайымы: Жижикина Л. А.

Қатысты: 40 мұғалім

Күн тәртібі:

1. Мектептегі пәндік олимпиадаларды ұйымдастыру (дайындық жүйесі). Пәндік олимпиадалар мен конкурстардың мектеп турын өткізу жоспары. Оқушылардың пәндік олимпиадасының мектеп турын өткізу. Пәндік онкүндіктерді өткізу жоспарларын бекіту. Гуманитарлық-тілдік циклдің онкүндігін өткізу туралы ақпарат. Жижикина Л. А. директордың ҒЗЖ жөніндегі орынбасары., Келденова А.С., гуманитарлық – тілдік цикл ҚМ басшысы.

 2.Оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының тақырыбын бекіту. Фомина О. А., мектептің ТБУ басшысы.

 3. "Бейімделу кезеңінде 1, 5, 10 – сыныптардың қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері" 1, 5 сынып оқушыларын зерттеу мониторингінің қорытындысы. Алауханова г. м. мектептің педагог-психологы, Блялова К.К. бастауыш сыныптар бойынша мектептің педагог – психологы.

 4. "Мұғалімнің портфолиосы аттестаттаудың құрамдас бөлігі ретінде" әдістемелік кеңес беру Жижикина Л. А. директордың ҒЗЖ жөніндегі орынбасары.

5."Сабақтың тиімділігі-мұғалім мен оқушының жетістігіне ынталандыру". Мұса Майгүл қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

6. ЖМЦ онкүндігін өткізу. Марценюк В. Н., ЖМО ӘБ басшысы.

7."Жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты қалыптастыру" (PISA - 22) Марценюк В. Н., ЖМЦ ӘБ басшысы.

 Бірінші сұрақ бойынша тыңдады: Жижикина Л. А. директордың ҒМД жөніндегі орынбасары. Людмила Алексеевна мектептегі пәндік олимпиаданы өткізу туралы ережемен, пәндік олимпиаданы өткізу кестесімен, дайындық жүйесімен таныстырды. Әр мұғалімнің олимпиадаға дайындық жоспарын жасау қажеттілігін атап өтті, мектеп жоспарымен таныстырды. Оқушылардың қосымша сабақтарының сапасын жақсарту. Пәндік олимпиаданың мектеп туры қараша айында өтеді. "Дарын" білім беру орталығы әзірлеген пәндік олимпиадаларды 5-6 сыныптарда өткізу жоспарлануда. Олимпиадаға қатысушылардың тізімін жасаңыз. Аудандық олимпиадаға олимпиаданың мектеп турының жүлдегерлерін сапалы дайындау. Пәндік онкүндіктерді өткізу жоспарларын бекіту туралы мәселе қозғалды.

Гуманитарлық-тілдік циклдің МО-05.09. – 16.09. 2022 ж. Келденова А.С.

Жаратылыстану-математикалық цикл МО-10.10. – 21.10. 2022 ж.Марценюк В.Н.

Желілік деңгейдегі мұғалімдер Достастығы-28.11. – 09.12. 2022 ж. Харлашина И.В.

 Эстетикалық цикл мұғалімдерінің ӘБ-23.01. – 03.02. 2023 ж. Шевченко М.В.

 Желілік достастық НОУ-16.03. 2023 Фомина О.А.

Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ – 17.04. – 28.04. 2023 ж. Көпжасарова Г.Б.

Гуманитарлық-тілдік циклдің басшысы А. С. Келденова гуманитарлық-тілдік циклдің онкүндігін өткізу туралы ақпарат ұсынды. Онкүндік 5 қыркүйектен 16 қыркүйекке дейін өтті. (есеп қоса беріледі)

Екінші сұрақ бойынша тыңдадық: О.А. Фомина Оксана Александровна жаңғырту мен инновациялық даму - Қазақстанға 21-ші ғасырдағы әлемде нақты қоғам болуға, барлық азаматтарымыздың лайықты өмірін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін жалғыз жол екенін атап өтті. Осы стратегиялық міндеттер жағдайында тұлғаның маңызды қасиеттері-бастамашылық, шығармашылық ойлау және стандартты емес шешімдерді табу қабілеті, кәсіби жолды таңдау қабілеті, өмір бойы оқуға дайын болу. Балаларды бірнеше жылдар бойы ізденіске дайындау керек, әрдайым мектеп қабырғасында "ойларды үйрету керек емес, ойлауға үйрету керек"екенін есте ұстаған жөн. Педагогтердің ғылыми-зерттеу және жобалық жұмысы-олардың инновациялық қызметінің ажырамас құрамдас бөлігі, педагогикалық ойлауды дамытудың қажетті шарты. Әр түрлі деңгейдегі ғылыми – зерттеу жұмыстарын қорғау мұғалімнің жұмысының сипаттамасы болып табылады.

Осы бағытта 2022-2023 оқу жылында келесі мұғалімдер белсенді жұмыс істей бастады: Сидорук В. А., Өмірзақова А. А., Родак А.Ю., Келденова А. С.. Мұғалімдер бұл жұмысты қолға алып, зерттеу тақырыптарын және осы тақырыптарда жұмыс істейтін оқушылардың фамилияларын ұсынды. (тақырыптар, мүшелер тізімі қоса беріледі)

Үшінші сұрақ бойынша мектеп психологы Г.М. Алауханованы тыңдады. Гүлвира Мухиденқызы бейімделу кезеңінде 5 және 10 сыныптардың қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы айтты. 5, 10 сынып оқушыларын зерттеу мониторингінің қорытындыларымен таныстырды. 5-сыныптарда бейімделу деңгейін анықтау үшін Филлипс әдісі қолданылды, орта мектеп жасындағы балалардағы мектепке байланысты мазасыздық деңгейін зерттеу. Өңдеу кезінде 39 оқушының 29-ы қатысты. 8 оқушыда мазасыздық деңгейі мазасыздық түрлері бойынша нормадан асады.

10-сынып үшін САН әдісі қолданылды (әл-ауқат, белсенділік, көңіл-күй). 8 оқушының 7-і қатысты.

Мазасыздықты жеке қасиет ретінде өлшеу әсіресе маңызды, өйткені бұл қасиет көбінесе субъектінің мінез-құлқын анықтайды. (талдау қолданылады)

Бірінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңі мәселесі бойынша мектептің педагог-психологы К. К. Блялова сөз сөйледі. Бірінші сыныптарда бейімделу деңгейін анықтау үшін Н. Г.Лусканованың "Мектепте маған не ұнайды" проективті әдісі қолданылды, ол мектепке деген көзқарасты анықтайды. 32 оқушының 27-сі тестілеуге қатысты . Негізінен мектепке деген оң көзқарас анықталады, бірақ ойын мотивациясы басым болады. Мотивациялық жетілмегендігі бар балалар бар. Оқушылармен түзету жұмыстары, түрлі психологиялық ойындар, әңгімелер жүргізіледі. (талдау қоса беріледі)

Төртінші сұрақ бойынша тыңдады: Жижикина Л. А. директордың ҒҒЗЖ жөніндегі орынбасары. Людмила Алексеевна "Мұғалімнің портфолиосы аттестаттаудың құрамдас бөлігі ретінде"тақырыбында ақпарат берді. Білім беруді жаңғырту жағдайында білім беру сапасына қойылатын талаптар үнемі артып келеді. Жалпы орта білім беру елдің білім беру саясатындағы негізгі басым бағыт болып табылады, ал педагог – оны іске асыратындардың бірі. Қазіргі заманғы мектеп білім берудің жаңа моделіне көшу жағдайында мұғалімнің "жаңа" түрін қажет етеді – шығармашылық тұрғыдан ойлайтын, білім берудің заманауи әдістері мен технологияларын, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін, нақты практикалық іс-әрекет жағдайында педагогикалық процесті өз бетінше құру тәсілдерін, белсенді өмірлік ұстанымы бар өзінің түпкілікті нәтижесін болжай білу. (ақпарат қоса беріледі)

 Бесінші сұрақ  бойынша: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мұса Майгүл "Сабақтың тиімділігі – мұғалім мен оқушының жетістігіне ынталандыру"тақырыбында сөз сөйледі. Педагог атап өткендей, қазіргі заманғы сабақ-бұл белгілі бір оқу саласындағы ақпарат сомасын беру емес, оқушылардың жеке құзыреттіліктерін тәрбиелеу. Бүгінгі таңда мұғалімнің қызметі студенттердің қолда бар ақпаратты игеруіне емес, баланың санасын жаңа ұйымдастыруға бағытталған, онда әркімнің коммуникативті қабілеттерін дамыту, ойлауды дамыту, рефлексия техникасын игере отырып, өз көзқарасын білдіру мүмкіндігі бар. Қазіргі кезеңдегі білім беру міндеттерінің бірі-білім беру сапасын арттыру құралы ретінде сабақтың тиімділігін арттыру. Сабақтың сапасы, демек тиімділігі мәселесі білім беру процесінің барлық қатысушыларын алаңдатады: әкімшілік, мұғалімдер, оқушылар және олардың ата-аналары. (баяндама қоса беріледі)

 Алтыншы сұрақ бойынша сөз сөйледі: Марценюк В. Н., ЖМЦ ӘБ басшысы. Виктор Николаевич ЖМЦ онкүндігін өткізу жоспарымен таныстырды. (жоспар қоса беріледі)

 Жетінші мәселе бойынша ЖМЦ ӘБ басшысы В. Н.Марценюк "жаратылыстану – ғылыми сауаттылықты қалыптастыру (PISA – 22)"тақырыбында сөз сөйледі. Виктор Николаевич оқушылардың білім жетістіктерін бағалау жөніндегі халықаралық бағдарлама туралы айтып берді. PISA-әлемнің әртүрлі елдеріндегі оқушылардың функционалдық сауаттылығын және білімді практикада қолдана білуін бағалайтын тестілеу. Үш жылда бір рет өтеді. Тестке 15 жастағы жасөспірімдер қатысады. Ол 1997 жылы әзірленді, алғаш рет 2000 жылы өтті. Мектепте PISA үш негізгі бағыт бойынша өткізіледі: оқу сауаттылығы, Математикалық сауаттылық, жаратылыстану сауаттылығы.

Жаратылыстану сауаттылығы-бұл оқушылардың жаратылыстану білімін ғылыми әдістер арқылы зерттелуі және шешілуі мүмкін мәселелерді нақты өмірлік жағдайларда таңдау үшін, қоршаған әлемді және оған адамның іс-әрекеті енгізетін өзгерістерді түсіну үшін қажетті бақылаулар мен эксперименттерге негізделген қорытындылар алу үшін пайдалану қабілеті, сондай-ақ тиісті мәселелерді қабылдау шешімдер. (баяндама қоса беріледі)

Қаулы етті:

Шешім:

1.Ақпаратты назарға алыңыз.

2. 2022 – 2023 оқу жылында дарынды балалармен олимпиадаларға дайындық бойынша жұмысты нәтижеге қол жеткізуді жоспарлау.

3.Ғылыми жобалар мен "Зерде" қатысушыларының саны мен сапасын арттыру.

4.Зерттеу қызметі бойынша жеке жұмыс жүргізу (қызықты тақырыптарды таңдау, жобалардың ғылымына назар аудару, мұғалімдер тарапынан бақылау және жәрдемдесу).

5. Білім сапасын арттыру құралы ретінде сабақтың тиімділігін арттыру.

6.PISA - 22 халықаралық зерттеуіне дайындалу.

 ӘК төрайымы:                                Жижикина Л. А.

 Хатшы:                                             Родак А. Ю.

Жаңартылған күні: 21.11.2022 19:37
Құрылған күні: 21.11.2022 19:37

Текст