2024-2025 оқу жылының қыркүйегінен бастап 4 сынып оқушыларымен ОБЖМ-ға дайындық бойынша белсенді жұмыс жүргізілуде. Мектеп мұғалімдері мен әкімшілігі 4 сынып оқушылары мен ата-аналарға ОБЖМ жүргізу ережелерімен таныстыру жұмыстарын жүргізді:
1. Оқушыларды тестілеуге дайындау бойынша іс-шаралар жоспары жасалды.
2. Кеңес беру кестесі жасалды.
3. Әрбір дайындық тестілеуіне талдау жүргізілді.
11.11-15.11 оқу жылы аралығында 4-сыныптарда daryn.online.kz платформасында негізгі пәндер бойынша сынақ тестілері өткізілді. Сондай-ақ, 4-сынып оқушыларына кеңес беру және үйде өзін-өзі даярлау үшін сынақ сынақтары берілді. Өткізілген тестілеу келесі нәтижелерді көрсетті:
4 «А» сынып
Оқушылар саны |
Математикалық сауаттылық |
Оқу сауаттылығы |
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық |
|||||||||||||
Барлығы |
Қатысқандар |
Сапасы |
5 |
4 |
3 |
2 |
Сапасы |
5 |
4 |
3 |
2 |
Сапасы |
5 |
4 |
3 |
2 |
18 |
17 |
29 % |
1 |
4 |
11 |
1 |
53 % |
3 |
6 |
8 |
0 |
35 % |
2 |
4 |
11 |
0 |
4 «Б» сынып
Оқушылар саны |
Математикалық сауаттылық |
Оқу сауаттылығы |
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық |
|||||||||||||
Барлығы |
Қатысқандар |
Сапасы |
5 |
4 |
3 |
2 |
Сапасы |
5 |
4 |
3 |
2 |
Сапасы |
5 |
4 |
3 |
2 |
17 |
15 |
86 % |
1 |
12 |
2 |
0 |
60 % |
4 |
5 |
6 |
0 |
60 % |
6 |
3 |
6 |
0 |
Орташа алғанда, тестілеу нәтижелері бойынша мынадай нәтижелер анықталды:
№ |
пән |
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
% к/з |
% үлгерімі |
1 |
Математикалық сауаттылық |
2 |
16 |
13 |
1 |
56 % |
97 % |
2 |
Оқу сауаттылығы |
7 |
11 |
14 |
0 |
56 % |
100 % |
3 |
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық |
8 |
7 |
17 |
0 |
48 % |
100 % |
Математика бойынша ОБЖМға дайындық бойынша сынақ тестілеуі 4 сыныпқа арналған тестілеу жинағы бойынша өткізілді.
Білім сапасы 56 % Үлгерімі 97 %
Математикалық сауаттылық бойынша оқушылардың қиындықтары негізінен есепті оқуды игеруде және мәселені бөліп көрсетуде, әсіресе қозғалыс мәселелерін шешуде. Балалар дұрыс және бұрыс бөлшектерді жазу, логикалық есептерді шешу кезінде ең көп қателіктер жіберді.
Білім сапасы 56 % Үлгерімі 100 %
Оқу сауаттылығы бойынша, қатты мәтінді мұқият оқымағандықтан, оқушылар дұрыс емес ақпарат алады және дұрыс емес жауаптар береді. Қойылған сұраққа толық жауап беру, мәтіннің негізгі идеясын табу қиынға соғады. Менің ойымша , басты мәселе-тапсырманы оның мағынасына қарамай оқу.
Білім сапасы 48 % Үлгерімі 100 %
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы бойынша балалардың қиындықтары негізінен тапсырманы оқып, мәселені бөліп көрсетуде. Тапсырма мәтінінде физикалық мәселелерді шешу үшін әрдайым және міндетті түрде қолданылмайтын мәліметтер, сипаттамалар, мағыналар бар. Келесі тақырыптар бойынша дұрыс мәлімдемелерді таңдау кезінде қателіктер жіберіледі:
Қорытынды:
1.ОБЖМ-ға дайындық және білім алушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізілуде.
2. Педагогтар ресми интернет - сайттарда ашық қолжетімді ресурстарды (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар және т.б.) пайдалана отырып, функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша тапсырмаларды сабаққа енгізуді жалғастыруда.
Ұсыныстар:
1. Қанағаттанарлықсыз баға алған оқушылармен қиын тақырыптар бойынша түзету жұмыстарын жүргізу қажет
2. Мұндай тапсырмаларды тесттерден тәуелсіз және бақылау жұмыстарына (БЖБ/ТЖБ) қосыңыз.
3. Ата-аналармен тығыз байланыс орнатыңыз, әңгімелер, кеңестер өткізіңіз.
4. Жұмысты талдаңыз, қателіктермен жұмыс жасаңыз.