"Акмола облысы білім басқармасының Ақкөл қаласының №4 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №4 города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагогика және білім берудегі технологиялар: интерпретацияның заманауи тәсілдері.

11.06.2018

Педагогика және білім берудегі технологиялар: интерпретацияның заманауи тәсілдері. Бүгінгі таңда қазақстандық білім беруді жақсартуға бағытталған көптеген тұжырымдамалар бар. Олардың бірі-педагогикалық технология. Оқыту қатысушыларының табысты және тиімді ынтымақтастығына негізделген проблемалық оқытуды дамыту үшін жағдай жасау. "Технология" түсінігі берілген қасиеттері бар өнімді алуға мүмкіндік беретін әдістер мен процестердің жиынтығы мен реттілігін белгілеу үшін қолданылады, бұл осы ұғымның бастапқы мағынасына сәйкес келеді. Оқыту технологиясының негізінде диагностикалық анықтама жатыр

білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің құрылымы мен мазмұны тұрғысынан оқу процесінің моделін әзірлеуге оқытушы қызметінің түрлері тұрғысынан емес, оқу-танымдық іс-әрекетінің құрылымы мен мазмұны тұрғысынан орнату. Педагогикалық технология пәні білім саласы ретінде,

ол оқытушы мен оқытушының практикалық өзара іс-қимыл аясын қамтиды.

оқытудың мақсаты, жүйелеу, Алгоритмдеу негізінде ұйымдастырылған кез келген қызмет түрлерінде білім алушыларды оқыту.Қазіргі қоғамда білім беру үдерістерін дамыту,педагогикалық инновациялардың, авторлық мектептердің және жаңашыл мұғалімдердің мол тәжірибесі, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелері үнемі жинақтауды және жүйелеуді талап етеді. Бұл мәселені шешу құралдарының бірі технологиялық тәсіл, білім беру саласына, педагогикалық процестерге "технология" ұғымын қолдану болып табылады.

Бұл ұғымның ең жалпы, метапредметрлік түсіндірмесі-технология қоршаған ортаны қайта құру, материалдық немесе рухани құндылықтарды өндіру мақсатында адам қолданатын ғылыми және/немесе іс жүзінде негізделген қызмет жүйесін білдіреді.

Өндірістік саладағы технологиялық тәсіл

- өндірістік процестерді технология ретінде ұсыну-заманауи материалдық өндірістің ажырамас бөлігі болды. Ол қол жеткізілген даму деңгейінің шоғырлануы, ғылыми жетістіктерді практикаға енгізу, қызметтің жоғары кәсібилігінің маңызды көрсеткіші ретінде әрекет етеді.Технологиялық революция технологияландыру мен әлеуметтік процестер мен құбылыстар саласына енуге себеп болды,күрделі әлеуметтік, атап айтқанда педагогикалық, процестер мен жүйелерді басқару мүмкіндігіне үміт туғызды.Әлеуметтік процестерге, рухани өндіріс саласына — білім беруге, мәдениетке технологиялық көзқарас пен терминді қолдану

— бұл еліміздегі әлеуметтік шындық үшін жаңа құбылыс.

Оқытудың технологиялық тәсілі оқу процесін нақты аспаптық басқаруды және қойылған оқу мақсаттарына жетуді қарастырады.Ол ашады

білім беру, педагогикалық, әлеуметтік шындықтың әр түрлі салалары мен аспектілерін концептуалды және жобалаушы игеру үшін жаңа мүмкіндіктер:

- педагогикалық үдерістерді басқару және нәтижелерді болжау;

- ғылыми негізде бар практикалық тәжірибені талдау және жүйелеу және оны пайдалану;

— білім беру және әлеуметтік-тәрбие мәселелерін кешенді шешу;

- жеке тұлғаның дамуына қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету;

- адамға жағымсыз жағдайлардың әсерін азайту;

- қолда бар ресурстарды оңтайлы пайдалану;

- туындаған әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді шешу үшін жаңа технологиялар мен модельдерді әзірлеу және неғұрлым тиімді таңдау.

Жапондық педагог Т. Сакамотоның пікірінше, технологиялық тәсіл педагогикаға жүйелі ойлау тәсілін енгізу болып табылады.  Кез келген технология жүйе болып табылады, бірақ кез келген педагогикалық жүйе технология болып табылады. Жүйе ұғымы статикалық, құрылымдық картинаны сипаттау үшін жиі қолданылады, ал технология ең алдымен қызмет ету, субъектілер мен қызмет объектілерімен болатын уақыт бойынша өзгерістер процестеріне баса назар аударады, жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуді көздейді.  Кейде педагог-шебер өз жұмысында бірнеше технология элементтерін пайдаланады,өзіндік әдістемелік тәсілдерді қолданады. Бұл жағдайда осы педагогтың "авторлық" технологиясы туралы айту керек. Кез келген заманауи педагогикалық технология педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін синтездеу, өткен тәжірибенің дәстүрлі элементтерін және қоғамдық прогреспен, гуманизациямен және қоғамды демократияландырумен туғанын ұштастыру болып табылады.

Оның көздері мен құрамдас элементтері:

- әлеуметтік өзгерістер және жаңа педагогикалық ойлау;

- ғылым-педагогикалық, психологиялық, қоғамдық, сондай-ақ техникалық ғылымдар;

- озық педагогикалық тәжірибе;

- техникалық прогрестің жетістіктері;

- өткеннің тәжірибесі, отандық және шетелдік;

- халық педагогикасы (этнопедагогика) — 

№4 Ақкөл орта мектебінде педагогтар білім беру процесін арттыру үшін түрлі технологияларды қолданып, енгізуде.

Просмотров: 455


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст