"Акмола облысы білім басқармасының Ақкөл қаласының №4 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №4 города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қашықтықтан оқыту жағдайындағы жетекші мектептердің жұмысы.

13.10.2020

Қашықтықтаноқытужағдайындағыжетекшімектептердіңжұмысы.

№ 4Ақкөл орта мектебі.

№4 Ақкөл орта мектебінде 0-11 сынып аралығында 418 оқушы оқиды, оның 370 оқушысы қашықтықтан оқиды. 1, 4 «Б» сыныптарынан 48 оқушы ата-аналарының қалауы бойынша штатты  режимде, яғни олар кезекші сыныптарда оқытылады. Сабақтар төрт топқа бөлінеді, әр топта ең көп дегенде 15 оқушы бар, сабақ 08.30-да басталады, топтар арасындағы үзіліс 45 минутты құрайды, санитарлық эпидимиологиялық талаптары орындалады (маска режимі, кіреберісте медициналық қызметкердің оқушылар мен мұғалімдердің күнделікті дене қызуын өлшеуі, оқу үстелдерін 1 метр қашықтықта орналастыруы, кабинеттерді желдету және кварцтау және т.б.).

2020 жылдың 1 қыркүйегінен бастап №4 Ақкөл орта мектебінің мұғалімдері өздерін және мектеп оқушыларын қашықтықтан оқытуға дайындауда үлкен жұмыс жасады:

1. Оқушылардың барлық ата-аналарына (заңды өкілдеріне) білім берудің жаңа түрі туралы ақпарат берілді. Қашықтықтан оқытуға өтініштер жиналған.

2. Электрондық, қашықтықтан оқытуға көшудің техникалық мүмкіндіктерін анықтау үшін мұғалімдер арасында да, оқушылар мен олардың ата-аналары арасында да бірқатар бақылау шаралары өткізілді.

3. Электронды оқыту және қашықтықтан технологияларды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз ету үшін компьютерлік техникаларға мұқтаж көпбалалы және аз қамтылған отбасылар білім беру ұйымының компьютерлік жабдықтарымен және роутерлермен уақытша қамтамасыз етіледі.

4.WhatsApp, zoom бағдарламасында мектептің мұғалімдері  тобы белсенді жұмыс істейді, онда тиісті ақпарат талқыланып, жылдам кері байланыс жүзеге асырылады.

5. Электрондық, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға арналған өз қызметтерін ұсынатын әртүрлі платформаларды зерттеді (WhatsApp. Klassroom. Zoom, онлайн - мектеп, kundelik).

Өзін-өзі оқшаулау кезеңінде мектеп электронды оқыту және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып білім беру бағдарламаларын іске асыруды ұйымдастырды, оны жүзеге асыру үшін мұғалімдер сонымен қатар Yandex.Кітап, Videouroki.net, Urok.kz, Infourok, Bilimland білім беру желілік ресурстары мен қызметтерін пайдаланады. Бұл интернет-ресурстар сізге ресурстарды пайдалануға немесе бақылау және өлшеу материалдарын жасауға мүмкіндік береді. Білім беру платформаларымен қатар мұғалімдер оқушылармен және олардың ата-аналарымен жеке сөйлесу үшін Skype, WhatsApp мессенджерін қолданады.

Қашықтықтан оқыту форматына ауысу мүмкіндігі жоқ оқушылар үшін, оның ішінде компьютерлік техниканың (компьютер, планшет) жетіспеуіне байланысты, үйде Интернетке қосылу, ұялы байланыс, WatsApp мессенджерлері бойынша кеңес бере отырып, өздігінен оқуға оқыту ұйымдастырылған.

Интернет-платформаларда (онлайн мектеп) қол жетімді материалға барлық сыныптарға қолдануға болмайды, себебі әр түрлі оқу материалдары мен әр түрлі тақырыптар, бұл сабақтар әрдайым дифференциалды тәсілмен құрастырыла бермейді. Сондықтан көптеген мұғалімдер бейне сабақтарды немесе аудио сабақтарды (оффлайн) жазады, бұл жаңа материалды өздері түсіндіруге мүмкіндік береді, жазбаларды WhatsApp топтарына жібереді.

Мұғалімдер аралас формада жұмыс істейді, бұл қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың ең жақсы нұсқасы. Бұл жағдайда біз сабақтарымызды өз әзірлемелерімізге сүйене отырып дайындаймыз, сонымен қатар білім беру ресурстарының материалдарын қосамыз. Бұл ең көп уақытты қажет ететін нұсқа, өйткені әрбір келесі сабақ үшін біз формалардың бірін таңдауымыз керек немесе біріктіруіміз керек. Бірақ бұл жағдайда әр сабақ жеке және тиімді болады.

Оқушылардың аяқталған жұмысын бақылау білім беру платформаларында, оқытушының жеке кабинетінде, электрондық пошта, ұялы байланыс (WhatsApp мессенджері, бейне қоңыраулар, дауыстық хабарламалар, телефон қоңыраулары) арқылы жүзеге асырылады.

Алынған оқу материалының игерілуін бақылау мұғалімнің тікелей тексеруі, содан кейін бағалау арқылы жүзеге асырылады. Балалар (ата-аналар) аяқталған жұмысымен (тесттер, өзіндік жұмыс, мәнерлеп немесе жатқа оқу, суреттер және т.б.) фотосуреттерді, аудио және видео файлдарды WhatsApp арқылы жібереді редактор визуалды түрде баға ата-аналарға WhatsApp арқылы дереу жіберіледі, бағалар электронды журналға қойылады, мұның бәрі мұғалім мен оқушының жанды байланысын сақтауға және оқу процесінің үздіксіздігін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Сынып жетекшілері пән мұғалімдері, оқушылар мен ата-аналардың өзара әрекетін, оқушылардың тапсырмаларды орындауын бақылауды ұйымдастырады.

Қашықтықтан оқыту кезеңінде балалар білім беру іс-шараларынан басқа оқу іс-шараларына қатысады, мысалы: Челлендж «Оқырман отбасы», Абай оқулары, «Эко-карантиндік» экологиялық конкурсы, сурет байқаулары, Қазақстан Республикасының Тілдер күніне арналған мәнерлеп оқу сайыстары, «Менің отбасымның дәстүрлері», «Менің Отаным Менің бастамам»жобалар сайысы, міндетті түрде тәрбиелік іс-шараларды өтеді, оқушылар «Күзгі оқулар»республикалық қашықтық олимпиадаларына қатысады https // thesis.kz/archives/3985

Директордың тәрбие ісі

жөніндегі орынбасары                                         С.Байназарова

Просмотров: 342


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст